Індивідуальна зимова фотосесія у Львові

RU | UA


Особливості зимової фотосесії

красива дівчина у норковій шубі

Зимова фотосесія нічим особливо не відрізняється від фотосесій в теплий період року за винятком низької температури навколишнього середовища і відсутністю листя на деревах. Час проведення зимової фотосесії обмежена в більшій мірі в часі проведення зйомки ніж від погодних умов, хоча останні можуть істотно вплинути на хід фотосесії.

Оптимальний час проведення зимової фотосесії, на мій погляд, - це з 10:00 до 16:00. Якщо це не весільна фотосесія, до 16:00 можна встигнути зробити багато фотографій на основних локаціях історичній частині Львова.

Переваги та недоліки фотозйомки у Львові взимку

Головна перевага фотозйомки взимку - відсутність на вулицях величезних натовпів туристів, у порівнянні з літнім періодом. Наприклад, влітку вам буде важко зробити знімок на тлі статуї Нептуна без натовпу туристів на задньому плані, не кажучи вже про фотозйомку площі ринок.

Також до переваг варто віднести і те, що вузенькі вулички історичній частині Львова вільні від літніх барів і ресторанів. У зимовий період ви можете відобразити ці вулички без зайвих "елементів архітектури" і всюдисущих натовпів перехожих.

Недоліки, в свою чергу, полягають в тому, що деякі цікаві локації, наприклад, Італійський дворик, закриті для відвідувачів. Взимку багато чудових локації захаращені купами брудного снігу зі сміттям, що унеможливлює проведення фотосесії.

Але не дивлячись на всі вище перераховані недоліки, центральна частина Львова залишається привабливою для туристів і фотографів в зимовий період. Фотозйомка портретів взимку вигідно відрізняється ще й тим, що сніг під ногами моделі працює як величезний білий відбивач, який добре підсвічує тіні.

Зйомка портрета в кімнаті при природному освітленні

Зняти якісний портрет в кімнаті, використовуючи природне освітлення, досить не просто. Для реалізації цього завдання необхідні певні навички і умови освітлення, а також світлосильна оптика. Залежно від характеру і інтенсивності природного освітлення, можна отримати картинку з достатнім діапазоном світлотіні, оптимальної контрастністю і хорошим об'ємом.

портрет дівчини яка стоїть біля вікна

Напрямок та характер освітлення

Щоб не втратити деталі в тінях і уникнути пересветов на яскравих ділянках шкіри або одягу, для цього необхідно стежити за напрямком і характером природного світла. Жорсткий світло від прямих сонячних променів, що проходять крізь вікно, призведе до великих областям з глибокими тінями на обличчі, що неприпустимо в портретної фотографії.

Уникнути глибоких тіней в портреті можна за допомогою розсіювача світла великого розміру. Наприклад, можна розвіяти жорсткий сонячне світло, якщо пропустити його крізь напівпрозору білу тканину. При компонуванні кадру потрібно стежити за напрямком світла, що малює, який повинен бути під кутом не менше 30 градусів щодо оптичної осі об'єктива. Оптимальний кут світла, що малює в портреті - 40-45 градусів, при якому не буде глибоких тіней на обличчі моделі, але, в той же час, обсяг і деталізація будуть збережені.

Контрове світло

Контрове світло в портретної фотографії - це один з найважливіших елементів світлотіньовий конфігурації. Він додає знімку більшої виразності і художньої цінності. На фотографії справа, як контровічка я використовував світло світильника бра, який розташований позаду моделі на стіні. Використовуючи підручні засоби освітлення, в даному випадку світильник бра, мені вдалося уникнути глибоких тіней на тлі, підкреслити контури зачіски моделі, тим самим додавши фотографії більшої виразності.

Джерела світла з різною колірною температурою

Поєднуючи в одному кадрі джерела світла з різною колірною температурою, необхідно встановлювати коректний баланс білого для основного світла, який є малює в світлотіньової конфігурації. На знімку вище, я орієнтувався на природне світло з вікна, встановивши при цьому відповідний баланс білого. В даному випадку, колірна температура підсвітки виявилася прийнятною, і це ніяк не відбилося на художню якість знімка. Підсвічування може бути з будь-яким колірним відтінком, головне, щоб він не дисонував із загальною тональністю знімка, і не відволікав глядача від основних деталей композиції.

Експерименти з дзеркалами

Якщо хочете отримати живі портрети з повною палітрою природних емоцій моделі, спробуйте провести кілька хвилин вашої фотосесії біля великого дзеркала. І не важливо якого рівня буде дзеркало, в дорогий, антикварної рамі або звичайне дзеркало на стіні.

дівчина позує біля дзеркала

Як правило, біля заркала дівчина модель відчуває себе розкуто і вільно. І це прекрасний настрій обов'язково потрібно зафіксувати, щоб розбавити фотосесію грайливими і веселими кадрами.

Пози біля дзеркала

Користуючись піднесеним настроєм моделі, фотографу не потрібно особливо напружуватися з вибором тієї чи іншої пози. Модель, бачачи своє відображення в дзеркалі, самостійно вибирає чудові пози. Фотографу залишається лише встигати фіксувати все, що відбувається на фотокамеру. Якщо модель досить артистична і розкута, фотографії зняті біля дзеркала можуть виявитися одними з найбільш вдалих кадрів всієї фотосесії.

Світло при фотозйомці біля дзеркала

Зазвичай при фотографуванні у дзеркала використовують штучне світло від імпульсних джерел світла або побутових ламп. Вибираючи кут світла, що малює, потрібно враховувати положення відразу двох об'єктів зйомки - модель і її відображення. На фотографії вище, я використовував одне джерело світла - фотоспалах спрямована в стелю з деяким зміщенням в сторону ближньої стіни. Розсіяне світло від стелі м'яко обволікає модель, і освітлення виглядає досить природним. Головним об'єктом композиції, в даному випадку виступає відображення моделі, але може бути навпаки, в залежності від ідеї знімка.

© Andrey Ko 2017