Налаштування графічного редактора Photoshop CS

Починаючи роботу в графічному редакторі Photoshop, нам необхідно внести деякі зміни в налаштування цієї програми. Налаштування за замовчуванням не завжди бувають оптимальними для тієї чи іншої конфігурації системи, тому будемо налаштовувати фотошоп під себе. Щоб відкрити вікно з настройками, можемо скористатися головним меню: «Редагування», «Установки», «Основні», або просто натиснути комбінацію клавіш «Ctrl+K».

Основні налаштування Photoshop

налаштування

У вікні основних налаштувань, як правило, міняти особливо нічого. Налаштування за замовчуванням тут можна залишити як є, або як на скріншоті вище.
Якщо ви хочете щоб при редагуванні всі ваші дії дублювалися в текстовому файлі, для цього вам достатньо поставити галочку «Історія змін», після чого вибрати метод запису і шлях до директорії де буде зберігатися даний файл. Такий дубляж кроків редагування може виявитися корисним в тому випадку, коли здійснюються складні прийоми редагування фотозображень. Наприклад, якщо раптом через деякий час вам треба буде повторити подібну обробку, а ви вже забули деякі прийоми обробки, в такому випадку, відкриваєте цей файл, і повторюєте всі кроки один за іншим. Також цей запис може стати в нагоді іншій людині, яка захоче повторити подібну обробку.

Налаштування інтерфейсу програми

Інтерфейс

Інтерфейс програми кожен майстер налаштовує виходячи з особистих уподобань. Тому я не буду в даному випадку радити які налаштування програми вибирати. Головне правило інтерфейсу - щоб вам було зручно працювати з програмою, а все інше не так важливо. Можете скористатися настройками які встановлені на скріншоті вище.

Обробка файлів

Обробка

У цьому вікні можна встановити параметри вбудованого RAW конвертера - «Camera Raw».
Натиснувши на кнопку «Налаштування Camera Raw», відкриється вікно «Установки Camera Raw», див. скріншот нижче.

Налаштування Camera Raw

Тут важливо вказати директорію для зберігання кеш-пам'яті RAW конвертера «Camera Raw».
Для чого це потрібно. Це потрібно для того, щоб кеш при конвертації файлів, не заповнював дисковий простір локального диска C. За замовчуванням, саме в диску C відбувається кешування даних цієї програми. Але ж ми з вами не бажаємо, щоб через якийсь кеш червонів системний диск. Тому вибираємо директорію під кеш на іншому диску, наприклад, на диску «F», у папці «Temp», див. скріншот вище.

Установки параметрів продуктивності

Параметри продуктивності

Залежно від потужності вашої системи, необхідно підібрати оптимальні параметри продуктивності графічного редактора. На скріншоті вище показані параметри налаштувань системи на якій встановлена ​​оперативна пам'ять об'ємом 4 Гб. В даному випадку, під фотошоп відведено 57% ОП, чого цілком достатньо для високої продуктивності програми.

Налаштування кешування і історію дій можете встановити як на наведеному скріншоті вище, або вибрати інші параметри. Тут все залежить від потужності відеокарти - графічного процесора. Якщо в процесі редагування ви помітите деяку затримку відображення об'єктів на робочому столі редактора - встановіть інші параметри кешування. Для того, щоб отримати більше інформації по даному меню налаштувань, наведіть курсор на область налаштувань «Історія і кеш». Після цього, дивіться інформацію у вікні «Опис» (клікніть по картинці для збільшення).

Ви можете отримати більше інформації про параметри налаштувань графічного процесора, навівши курсор на область налаштувань «Налаштування граф. процесора», після чого, читайте інфу у вікні «Опис». Для оптимальної продуктивності редактора, слід вибрати диск з найбільшим вільним дисковим простором, наприклад, диск «F», але тільки не системний диск C, див. скріншот нижче (клікніть по картинці для збільшення).

продуктивність

Якщо на вашій машині встановлений модуль «OpenGL», будуть доступні додаткові налаштування параметрів і вибору режимів цього модуля, див. скріншот нижче. Якщо на вашій машині відсутній модуль «OpenGL», рекомендую скачати його і встановити. Це робиться просто: вводите в поле пошуку браузера слово OpenGL, і завантажуєте. Установка проста: запускаєте інсталятор, а все інше зробить програма сама - знайде собі місце у вашій машині, і звичайно ж, на системному диску «C».

Навіщо потрібен цей «OpenGL»? Без нього можна обійтися, але якщо ви хочете щоб, наприклад, масштабування, переміщення об'єкта на робочому столі редактора відбувалося плавно, елегантно, для цього й існує цей модуль. OpenGL використовується на вашій машині не тільки для поліпшення візуалізації в фотошопі, він також використовується багатьма іншими програмами, 3D додатками встановленими на вашому комп'ютері. Словом, один раз поставили «OpenGL», і забули...

OpenGL

Одиниці виміру та лінійки

Одиниці виміру та лінійки

Налаштування параметрів «Одиниці виміру» суто індивідуальні, комусь зручніше користуватися сантиметрами або міліметрами, але мені зручніше користуватися пікселями. Роздільну здатність за замовчуванням для нових документів встановлюємо як показано на скріншоті вище. Роздільну здатність для друку (фотографії, графіка) - 300 пікс/дюйм; для виводу на екран, для веб-сторінок - 72 пікс/дюйм.

Направляючі, сітка та фрагменти

Направляючі

Меню «Направляючі» - тут ми налаштовуємо колір і стиль направляючих ліній, які будемо використовувати при позиціонуванні об'єктів. Сітку яку ми будемо використовувати для групування/розташування об'єктів, можна налаштувати виходячи з розміру файлу та кількості редагованих об'єктів. Налаштування сітки іноді доводиться міняти на більш зручні, тому, приклад на скріншоті вище - лише один з варіантів.

Меню «Фрагменти розкрою» - розкроювання файлу на фрагменти. Цей інструмент, як правило, застосовують веб-дизайнери для розкроювання шаблону майбутньої веб-сторінки. Детальніше про цей інструмент ми поговоримо в одній з наступних публікацій. А поки що, залишаємо параметри такі, які показані на скріншоті вище (клікніть по картинці для збільшення).

Налаштування параметрів шрифтів

Шрифти

Шрифти - невід'ємна частина будь-якого графічного редактора, і фотошоп - не виняток. Для того, щоб було зручно шукати потрібний шрифт у меню шрифтів, можете встановити великий розмір для перегляду зразка шрифту, див. скріншот вище.

Параметри 3D

3D

Побудову 3D об'єктів в фотошопі використовують вкрай рідко (я так думаю). Для цих цілей існує багато спеціальних програм, наприклад, 3D Max, або той же Adobe Illustrator CS. Але все ж у фотошопі також можна будувати 3D об'єкти, але про те як це робити, читайте в наступних статтях.

Для редагування 3D об'єктів, необхідний великий обсяг відеопам'яті. Якщо ваша відеокарта має об'єм пам'яті хоча б 500 Мб, цього може бути достатньо для оптимальної продуктивності редактора. Чим більше відеопам'ять - тим швидше відбувається процес редагування 3D об'єктів.
Не шкодуйте об'єму відеопам'яті під Photoshop, це заощадить ваш час на редагування 3D об'єктів.

відеопам'ять

Клавіатурні скорочення

гарячі клавіші

Клавіатурні скорочення можете залишити за замовчуванням. Але якщо вам зручніше використовувати інші комбінації клавіш, це легко змінити. Знаходимо потрібний пункт у головному меню: «Редагування», «Клавіатурні скорочення», або натискаємо комбінацію клавіш «Alt+Shift+Ctrl+K». У вікні установок «Клавіатурні скорочення» вибираємо той чи інший пункт меню, наприклад, «Редагування», відкриваємо його, і починаємо міняти стандартні гарячі клавіші на власні.

Для того, щоб змінити комбінацію клавіш, клікніть по потрібному пункту меню, і введіть свій варіант гарячих клавіш, див. скріншот вище. Після цього, підтверджуєте внесені зміни відповідними кнопками розташованими праворуч. Клавіатурні скорочення - це дуже зручна річ, завдяки якій можна заощадити багато часу. Дуже важливо запам'ятати і звикнути до цих гарячих клавіш, так як підчас роботи у фотошопі, дуже часто доведеться їх застосовувати.

Пункти меню в кольорі

швидкий доступ

Кольорові пункти меню. Для початківців фотошоп-майстрів, ця фішка виявиться дуже корисною. Наприклад, вам треба по кілька разів повертатися в головне меню «Редагування», «Установки», щоб знайти пункт «Продуктивність», див. скріншот нижче.
Можна налаштувати швидкий доступ до цього меню за допомогою гарячих клавіш, але в фотошопі стільки пунктів підменю і гарячих клавіш, що відразу всіх можна і не запам'ятати. І ось для того, щоб швидше знаходити серед численних пунктів меню потрібний, їх підфарбовують у різні кольори.
Як це робиться: - вибираєте меню, пункт меню, встановлюєте видимість і колір, зберігаєте налаштування, див. скріншот вище.

швидкий доступ до меню

Налаштування палітр

Для різних цілей і методів редагування, необхідно використовувати різні інструменти. Палітри і панель інструментів фотошоп зручно тримати, так би мовити, під рукою. Тобто в певному місці, де той чи інший інструмент, його палітру можна швидко відкрити. Наприклад, якщо при редагуванні, ви часто звертаєтеся до допомоги записаних екшенів, в такому випадку, палітру «Операції» активуємо в меню «Вікно», простим кліком по пункту меню, див. скріншот нижче. Панелі можуть групуватися по тим чи іншим логічним ознакам, перетасовуватись між собою і т.д. і т.п.

Палітри

Щоб кожного разу, відкриваючи фотошоп, не повертатися до пошуку тих чи інших необхідних палітр, їх розташування можна запам'ятати, створивши власне робоче середовище. Про те як це зробити - читайте далі...

Створення робочого середовища у фотошопі

Робоче середовище proFoto

Робоче середовище - це розташування тих чи інших палітр, вікон, інструментів у зручному для вас вигляді і місці. За замовчуванням у фотошопі передбачено цілий ряд робочих середовищ, але якщо ви хочете налаштувати робоче середовище згідно ваших вимог, її можна дуже легко створити.

Перш ніж створювати робоче середовище, необхідно відкрити і належним чином розташувати інструменти, палітри та ін в потрібних місцях і в потрібному порядку, щоб у процесі роботи весь необхідний інструментарій був під рукою.

Групувати палітри ви можете як завгодно, головне правило - щоб вам було зручно з ними працювати. На скріншоті справа зображений один з прикладів розташування палітр. Інструментів в одній палітрі може бути багато, але не варто в одну палітру засовувати 10 інструментів. Така кількість інструментів в одній палітрі, на мій погляд, не зручна в роботі. Рекомендую тримати в одній палітрі до 6-ти інструментів. Для одного робочого середовища цього більше ніж достатньо.

Коли палітри з потрібними інструментами зібрані, можемо зберегти дане робоче середовище. Для цього натискаємо пункт «Нове робоче середовище», присвоюємо ім'я - тут «proFoto», і зберігаємо, див. скріншот праворуч і внизу.
Таким чином ви можете створювати будь-яку кількість робочих середовищ в графічному редакторі Фотошоп для будь-яких завдань.

імя proFoto

Ось в принципі і все, що я хотів вам сьогодні розповісти щодо налаштування графічного редактора Photoshop CS. Якщо у вас залишилися запитання щодо цієї теми, чекаю їх у коментарях. На цьому наразі все, дякую за увагу.

Коментарі (наразі немає, Ваш буде першим)


    • Ліміт 2000 символів

    • залишилось:

Ще по даній темі:

© Andrey Ko 2013***
Photoshop CS панель інструментів
Категорії розділу
  • Всього категорій: 4

  • 3 121

Категорія
  • Автор: Andrey Ko

  • 12.03.2013

  • 4 403