Чек-лист з SEO-просування веб-ресурсів

Перевіряємо чи придатний ваш сайт для SEO-просування

Базові вимоги до веб-сайту

Тут представлені лише базові вимоги до веб-ресурсу що просувається. Інша частина вимог виправляється в процесі просування. Якщо усі нижче перераховані пункти дотримані, просування вашого сайту можна починати просто зараз.

Але якщо деякі пункти даного чек-листа викликають у вас сумнів або явно пролітають як зграя напильників..., раджу спочатку виправити проблемні моменти, і лише після цього замислюватися про SEO-просування вашого ресурсу.


  1. Доменне ім'я веб-сайту не є обмеженням для SEO-просування

    - Зона доменного імені (протипоказання: .info, .fm і т.д.);
    - Доменне ім'я має бути оформлено на власника ресурсу (доступ до адмінки, DNS-редактору).

  2. Відповідність хостингу вимогам швидкості завантаження

    - Відповідь сервера не повинна перевищувати 200ms (оптимальна швидкість відповіді - 20ms).

  3. Можливість вносити необхідні для просування зміни в HTML коді

    - Можливість редагування коду сторінки, мета-тегів, елементів форматування та інше.

  4. Всі доступи до адмінок і права належать власнику веб-сайту

    - Доступ до адмінки хостингу/домена, ключі до FTP.

  5. Вік веб-ресурсу і термін індексації в пошукових системах більше одного року

    - Сайти яким менше року активному сео-просуванню не підлягають.

  6. Сайт доступний 24 години на добу і знаходиться в працездатному стані

    - З сайтом все впорядку, працює без збоїв і падінь сервера.

  7. Зовнішній вигляд сайту

    - Зовнішній вигляд сайту у всіх сучасних браузерах практично однаковий;
    - Верстка не розвалюється при перегляді в старих браузерах IE-6, IE-7, IE-8.

  8. Сайт не є афіліатом іншого веб-сайту

    - На ньому не повинно бути текстового та/або графічного контенту однотипного з якимось іншим сайтом.

  9. Веб-сайт є основним дзеркалом

    - Він може бути з www спочатку хоста або без www.

  10. Веб-ресурс не є гімносайтом (дорвеєм)

    - Це не ГС (гімносайт) створений виключно для просування основного сайту.

  11. На веб-сайті вхідна сторінка досить інформативна

    - Жоден нормальний ІМ (інтернет-магазин) не має інформативної вхідної сторінки: повна відсутність тексту або його недостатня кількість.

  12. Веб-ресурс не побудований на технології Flash, Frame або Javascript

    - Мається на увазі, що він не зроблений повністю на одній з перерахованих технологій.

  13. Веб-сайт розвинений у своїй тематиці і має достатню кількість сторінок

    - Повинен мати більше 20-ти сторінок в індексі пошукових систем Google і Яндекс.

  14. Регіон сайту присвоєно правильно

    - Якщо веб-ресурсу не присвоєно регіон, спочатку потрібно присвоїти...

  15. Просуваючі запити мають входження в текстах сторінок

    - Тобто усі запити що просуваються присутні в текстах сторінок сайту і відповідають певній тематиці, семантичному ядру.

  16. Наявність збалансованого семантичного ядра

    - Важливо щоб семантичне ядро ​​було в принципі, хоч яке-небудь.

  17. Весь контент і дизайн веб-сайту унікальні

    - Текстовий контент, зображення та мета-теги унікальні для кожної сторінки сайту;
    - Сайт намальований і зверстаний з чистого аркуша. Тобто це не може бути який-небудь шаблонний дизайн, використовуваний безліччю сайтів.

  18. Веб-ресурс не містить будь-яких заборонених до реклами матеріалів

    - На сайті не повинно бути матеріалів порнографічного характеру, а також з пропогандою насильства, расизму, фашизму та іншого сміття.

  19. Всі встановлені посилання-донори на сайт якісні

    - Наприклад, немає купи посилань на сайт з якихось порносайтів.

  20. Вихідні продажні посилання з сайту відсутні

    - На сторінках сайту немає блоків з вихідними продажними посиланнями.

  21. На сайті немає битих посилань, редиректів і сторінок з сесіями

    - Сторінки сайту у яких URL-адреси з динамічними параметрами (http://site.com/index.php?id=24&page=3) просуванню не підлягають.

  22. URL-адреси без кириличних символів

    - URL-адреси сайту не повинні містити кириличних символів, вони повинні бути написані транслітом на латиниці.

  23. Структура URL-адрес

    - Структура URL-адрес генерована движком не повинна перевищувати 3-х вкладень (http://site.com/razdel/kategoriya/web-design/index.php).

  24. Збільшення числа вхідних посилань на веб-сайт поступове

    - Немає занадто різкого збільшення посилальної маси.

  25. Текстовий контент не переспамлений ключовими словами або фразами

    - Нормальна щільність ключів (ключових слів або фраз що просуваються), тошнота в межах 1-4.

  26. Статистика відвідувань веб-сайту рівномірна

    - Немає різких стрибків або падінь відвідуваності.

Перш ніж шукати фахівця з SEO-просування

Якщо ви не знайомі з серверною мовою програмування та налаштуваннями конфігурації веб-сервера; не орієнтуєтеся в законах веб-дизайну і юзабіліті; а також далекі від верстки веб-сторінок (назви таких веб-технологій як CSS і HTML вам ні про що не говорять), у такому випадку, перш ніж шукати SEO-оптимізатора, вам доведеться знайти відповідних фахівців, які виправлять ті чи інші проблеми сайту.

Що таке SEO-просування

Ви вправі проігнорувати будь-який з вище перерахованих пунктів, але рано чи пізно ви прийдете до висновку що гроші на просування були викинуті даремно. SEO-просування сайту - це цілий комплекс заходів тісно пов'язаних між собою одним ланцюгом. І якщо якась ланка виявиться слабкою (недопрацьованою), результат може бути плачевним. В SEO-просуванні кожна дрібниця може відігравати вирішальну роль для досягнення необхідного результату.


***

Категорії розділу